Muunna Prius pistokehybridiksi!
Etusivu | Faq | Hinnasto | SafeBMS | Akkukennot | Tarjouspyyntö
50km toimintasäde pelkällä sähköllä
Plugin töpselihybridi - plugin

- 50km toimintasäde pelkällä sähkömoottorilla ajaen
- Kolme sähkö/yhdistelmäajotilaa normaalin hybridiajotilan lisäksi
- Huippunopeus sähköisesti yli 100km/h
- Akuston lataus DEFA -lämmityspistokkeen kautta
 4 - 20 kWh lisäakusto
Prius plugin PHEV sähköauto akusto

Muunnamme Prius -autoja pistokehybrideiksi sekä 10kWh että 4kWh akustoilla. 4kWh akusto vastaa 2012  plug-in Prius mallin kapasiteettia. Ajomatka sähköllä ajaen on n. 20km. 10kWh akustolla auto muuttuu nelipaikkaiseksi painon lisäyksen takia, mutta toimintasäde sähköllä ajettaessa kasvaa yli puolella (Noin 50km).
Pistokehybridiksi -vertailu muihin muunnossarjoihin
PISTOKEHYBRIDI MUUNNOSSARJAMME OMINAISUUKSIEN VERTAILU MM. PLUGIN SUPPLY PRIUS -KONVERSIOKITTIIN

  PH PS
EV -tila, milloin polttomoottoria käytetään vain kovemmissa kiihdytyksissä tai ylämäissä (huippunopeus EV:nä 100km/h). Polttomoottori pyörii madalletulla tyhjänkäynnillä (kulutus noin 0.2l/100km/h) O X
Lämpöeristetty alumiininen akkulaatikko pohjoisiin oloihin. Ilman tätä akkujen suorituskyky putoaa jopa puoleen pakkasilla O X
Akkujen ylärajan boost -balansointi O X
Latausmahdollisuus 80%, Pidentää akuston elinikää (vrt. Nissan Leaf) O X
Trafin vaatiman E-mark EMC -tyyppihyväksyntä. Pyrimme saamaan hyväksynnän, mutta aikataulu on avoin. Lisäksi jokainen auto on tarkastettu yksilöllisesti Trafin vaatimusten mukaisesti myös sähköturvallisuuden osalta. Ilman sertifiointia auto ei ole muutoskatsastuskelpoinen mm. Euroopassa X X
Lisäakusto ei toimi rinnakkainkytkettynä OEM -akustolle.
2010-2015 Lite-muunnoksessa alkuperäistä akkua ei poisteta
O
X
X
Kehittynyt logiikka akuston ylikuormitustilanteessa: Vaihtaa ajotilaa tai pudottaa kuormitusvirtaa (Ei Lite -versiossa) O X
Akuston lataus mahdollista auton DEFA/GALIX -lämmitysliittimestä O X
Lisäakuston kapasiteetin näyttö optio O X
Lisäakun kapasiteetin näyttö Priuksen LCD -paneelissa normaalin OEM -akun sijaan (Ei Lite -versiossa) O X
Auton ajonesto, mikäli auto on kytketty latausjohdolla (Ei Lite-versiossa) O X
Auton alhaisen tyhjänkäynnin rajoittaminen viileässä lämpötilassa EV- tilassa alle 45km nopeudessa (Täydessä sähkötilassa bensamoottori ei  pyöri lainkaan) (Ei Lite -versiossa) O X
Neljän eri ajotilan valinta Priuksen (Eurooppa -malli) suoraan Priuksen omasta EV- painikkeesta (Lite-versio 3-ajotilaa) O X
Takuu Suomessa 12kk järjestelmän osille, 12kk akut O X
Hyväksytty keskikonsoli/käsinoja auton takaistuimien väliin  nelipaikkaisuuden täyttämiseksi (Verioissa missä painoraja ylittyy) O X



Copyright Pistokehybridi.fi - 2016